fredag 29 november 2013

The Piggie Train

This summer me, Kajsa, and my brother's family took a fun day trip to a theme park for younger kids. Both Kajsa and her cousin Julius enjoyed the attractions, and on this page that I'm showing @ Scrapptorget today, they are waiting for their turn to ride the piggie train:


I've used lots of washi tape and flowers - you can find loads at Pyssloteket, as well as the wood veneer decorations. I just love playing with white + lots of bright colours, and since the kids had such sparkly colours on here, I could do just that! ;-) Lucky me!

Take care!


6 kommentarer:

  1. Åh, såna här glada färger igen! Jag blir så pigg i själen när jag ser dem! Skönt foto, snyggt "inramat"!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, snälla du! Vad glad jag blir! :D

      Radera
  2. Kanon snyggt, precis sådär snygga tänker jag att mina LO:s ska bli också : ))) Men övning ger färdighet eller......

    SvaraRadera
  3. Såå läcker! Gillar just den här typen av layouter! Snyggt upplägg och underbara färger!!!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, TACK Päivi!! Ha det toppen, du med!! :D

      Radera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥