måndag 21 oktober 2013

Birthday CC @ Svensk Scrapbooking - part 2

There was this ONE challenge for the birthday crop @ Svensk scrapbooking I just HAD to do. You had to follow these guidelines:

* Focus on eyes in some way
* The name MICKE had to be included
* Hawaii theme
* Be inspired by the new iOS 7.0 for iPhone

I had an idea quite quickly, but wasn't sure how it would turn out in reality, but I must say it pretty much matched my inner picture of what I wanted it to become. Here it is - my art journal page for Micke's crazy challenge:


It's a page about some of my teenage crushes... ;-) Do you remember the names of the guys (or girls) you had crushes on?

Take care!


6 kommentarer:

  1. Helt fantastisk! Älskar ditt upplägg och färgerna och hur du har löst den "knasiga" uppgiften!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack - vad glad jag blir!! :D

      Radera
    2. Men himmel så läcker...!!! Så himla bra! Älskar att du fixade hawaii-temat utan att det ser "hawaii" ut... :)

      Radera
    3. TACK Anna! :D Ja, jag hade lite klurigt hur jag skulle göra med Hawaiitemat, men så kom jag på att jag hade de där blomstämplarna som passade bra, Lite färg på det så var saken biff! ;-)

      Radera
  2. Så otroligt läcker! Jag tyckte den utmaningen var alltför knepig och är väldigt imponerad av er som lyckades.

    Hälsningar,
    Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annica!
      Ja, den var knepig, men när man får en idé och kan få ut den på papper, så blir man ju himla glad! När man dessutom får så fina kommentarer så blir man ju ÄNNU gladare! :D

      Radera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥