söndag 4 november 2012

Sunflowers - CSI #43

Edit: I'm SO happy - I've made the watch list on CSI with this layout!!! *doing the happy dance*

http://csicolorstoriesinspiration.ning.com/

If you know me, you know that I love sunflowers. They're sunny, beautiful, YELLOW flowers, and they make me happy. When CSI Color Stories Investigation revealed this current challenge, I knew I had to make a page about sunflowers:




The challenge was this:

Don't you just LOVE the colour combination?!! Come on and join the fun!!! There's still a few hours left to play... If you don't make it - there's a case file #44 as well... ;)

Take care!



5 kommentarer:

  1. Vilken underbar LO och vacker solros. Jag som inte gillar gult egentligen börjar tycka det är snyggt.

    SvaraRadera
  2. Men hallå där – surfade runt med kaffekoppen i min hand och fastnade på din sida. Vad härligt att läsa om dina tankar och funderingar. Jag gillar skapandet, att få ro i själen och vila i handens arbete. Jag är helt övertygad om att det är nog något som alla bör ta vara på mer. Ju mer jag tänker på det just nu, desto viktigare känns det. Ja nu fick jag idé till en ny artikel i ämnet.

    Vill du ha lite mer pepp så har jag Gratis HälsoBlad med massor med inspiration och motivation för att leva roligare. Du får tips och pepp en gång i veckan i 8 veckor.
    Till årsskiftet planerar jag att nå ut med en gratis-app också.
    Ta vara på dig.

    SvaraRadera
  3. Underbart vacker layout och vacker text också. Älskar också gult, och solrosor. KRAM

    SvaraRadera
  4. Mycket vacker layout och text! ♥ Solrosor är verkligen ståtliga och glada! Gillar dom skarpt också! ♥ KraAm till bästa Tettiz!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥