söndag 10 juni 2012

Yellow vs. Winter

Today I'm showing these creations in Pyssloteket's blog - a card and a layout made in two different themes - summer and winter. First up is a very bright card, which I made for a very good friend who turned 50 in April:



The photo on this layout is one of Anna's (owner of Pyssloteket) - I forgot all my own photos so she gave me this to scrap instead. A big contrast to the card above - summer vs. winter, indeed:



All the details can be found in Pyssloteket's blog.

Take care!

4 kommentarer:

  1. Åh vad kul att se den färdiga Lo´n. jag tror inte jag såg den på kursen.
    En givande kurs för övrigt!!!
    Jättefint kort!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anita!
      Nej, jag hann aldrig klart med LOn under kursen utan färdigställde den efteråt! :)

      Radera
  2. Jättefint! Kortet var alldeles extra fint ♥ Snart får vi prata ihop oss med bland annat Karin och träffas och scrappa, du har väl semester nu, eller snart? Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, semester/sommarlov nu - ledsen att jag varit sen att svara!! Det är full ös och jag har förstått att du också haft fullt upp med Glaeda och det söta lilla fölet!! <3

      Hoppas vi kan ses snart och scrappa!!! *kram*

      Radera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥