tisdag 14 juli 2009

Hero Arts

Hero Arts har en massa skoj på gång i sin blogg!

Photobucket

Jag blev genast sugen på att pyssla när jag kikade runt bland alla fina alster som bl.a. Jennifer McGuire har gjort. Fasen, jag vill pyssla NU! Men en annan har lunchpaus på jobbet, inte en pysselpryl i närheten. Jo, pennor då kanske. ;)

Idag är det en lite seg dag - jag känner mig allmänt trist och uttråkad. Kan bero på att jag behöver sova mer, sen kan det ju också bero på att det är "den tiden i månaden för en tjej" och då är man ju inte riktigt på topp, som ni vet. ;)

Äh, vad fan - jag ska gå ut och ta en ryk nu! Vädret är rätt najs.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

2 kommentarer:

  1. Hihi, nädu, jag hade inte gjort kalenderna själv. Den finns som omålad hos Mazzarin :) Men kul att du gillade den!

    SvaraRadera
  2. Hej Söting!

    Du är aldrig trist!!

    Kramar
    Mia & Ellan

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥