torsdag 14 maj 2009

Våra fina tjejer

Igår kväll slet jag mig från datorn och scrappade två hela layouter med Kajsa på. Jag är så nöjd med mig själv!! Det är ju pyssla jag vill göra, men ofta fastnar jag länge framför datorn, och sen finns det inte så mycket tid över till pyssel innan man ska gå och sova. Måste bli bättre på det där...





...och så har jag inte visat denna layouten, med goaste och fräkniga Mallan heller:



Det var allt för idag - snart ska jag och Kajsa iväg till min skola för att bli fotograferade av några av mina elever. :D Kanske får ni se resultat här i bloggen senare, kanske får ni inte det... Vi får se. ;)

5 kommentarer:

  1. Superfina LO's tettiz! Och Grattis till publiceringen! kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga LO:s!!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga LO's!! Det riktigt spritter skaparglädje och bus om alla 3!
    Ha en härlig inspirationsgivande vår!
    Eva

    SvaraRadera
  4. ..Underbara alster med underbara tjejer..!
    DU är bäst!!! :D Såg din fråga på min blogg, jajjamän - Telegram-pappiret är G45! Dom rockar! :D Keep up the good work! KrAAAMis!!!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥