onsdag 29 april 2009

Snabbscrappat!

Igår var jag scrapsugen hela dagen, så när kvällen kom satte jag mig ner och lyckades slita mig från datorn tillräckligt länge för att scrappa TVÅ hela layouter. Det roliga med det hela är att jag inspirerades av "Snabbpysslet" på Scrappizbloggen och var och en av dessa tog knappt 30 minuter att göra!! Jag är nöjd med båda och glad att jag kan få nånting gjort utan att det behöver ta timmar. Ibland har man ju inte flera timmar över till att pyssla och det är ju ändå kul att få nånting klart.

Här är resultatet av mitt snabbscrappande:

Photobucket

Photobucket
Den sista bilden blev inte så bra, jag hade en Kajsa som ville vara med och fota... ;)

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig LO på sötKajsa!! Jag önskar att jag kunde snabbscrappa så snyggt :)

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥