fredag 24 april 2009

Produktiv pysselkväll

Gårdagskvällen med Stina var riktigt produktiv - jag lyckades få ihop hela tre kort och Stina en underbar och välarbetad LO. Sen lyckades vi äta en massa kladdkaka och kackla en massa också, som vanligt. ;)

Tyvärr kan jag bara visa ett av korten nu, då de är gjorda för Cards of Maria och ska visas upp i den bloggen först, men ge er till tåls - det kommer inte att dröja många dagar alls!

Photobucket

Nu ska jag gå ut en sväng i det fina vädret - undrar just om brevbäraren (såg honom utanför för en stund sen) hade med sig något kul till mig idag? Jag väntar en beställning från Kortmakaren nämligen! :D

6 kommentarer:

  1. Alldeles jättesnyggt som vanligt. Och även om du inte fick post så fick jag det; finfina skisskorten har kommit!

    SvaraRadera
  2. Ännu ett supersnyggt Tettizkort. Jag tror inte att jag lessnar på dina härliga alster i första taget.

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort, mycket Tettiz!

    SvaraRadera
  4. Ja, jag håller på vara lite sugen på dig också :-))

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt, härliga Tettiz-färger!
    *kram*

    SvaraRadera
  6. Himla fint kort, snygg färgkombo å det där lite lagom slitna. Å mitten på blomman, snyggt!!!

    Jo, ert bus är i min blogg nu igen *smiles*

    Å så hoppas jag att du får en riktigt skön start på den nya veckan.


    KRAM/ANNA

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥