tisdag 14 april 2009

Glassmonstret del 2


Solsken, glass och en glad och kladdig Kajsa.

6 kommentarer:

  1. Hon ser ut att redan i ung ålder ha fått smak på livets goda! Lilla livsnjutaren!
    *ler brett*

    SvaraRadera
  2. Hääärligtt! Prexis som det ska vara!

    SvaraRadera
  3. Gokväll i stugan.
    Jag kan höra av mig efter läkarbesöket....efter lunch nåt sånt.
    Ja, det har varit skönt idag. Ganska lugnt, hihi.
    NAtti natti

    SvaraRadera
  4. Hahaha, jag ska ju till AF och inte läkaren. Läkaren är ju imorrn.
    Men jag ringer dig lite senare.
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Hela sötsnöret är som en glass - jag vill äta henne! Härligt att se att grillen är framme!:)

    SvaraRadera
  6. Inte har det varit nåt uteväder idag inte.
    Dammsugaren ligger framme, undrar om maken menar nåt sdpeciellt med det, hahaha.
    Ja, grytan står och puttara, Uffe skapar smycken och jag funderar på att städa. Hahaha
    HA en skön kväll!
    KRAM

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥