lördag 10 januari 2009

Award från ScrapKia!

Söta ScrapKia har förärat mig med en mycket fin award:

Photobucket

Kriterierna för denna award är:

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa! Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.

Själv skickar jag denna award till:

* Zarischka
* ANNAANNA
* Babsan
* Gulligullan
* Ewonne
* Carolina
* Dr.Nina
* Knorrigt

--- bloggar jag gärna återkommer till för att innehållet är så himla trevligt! ;D

4 kommentarer:

  1. Tack för awarden och de fina orden!

    Kram Carolina

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för din award ♥♥♥

    Ang ramarna runt mina bilder så är det den här norska tjejen som delar med sig av sina egna Grunge ramar, hon har även en jättebra tutorial som visar hur man använder dem!
    Kram Ewonne

    SvaraRadera
  3. Nu har i alla fall jag gjort ett kort med spillbitar och lagt ut - har du?! ;o) Bra utmaning, tack för den. Nu gäller det att fortsätta göra slut på lite gammalt, svårt när man har en massa nytt fint som ligger och väntar...
    Kram!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥