fredag 16 januari 2009

Award från Malo

Goa Malo har givit mig en award som jag blev väldigt stolt och glad över - tack för de fina orden!! ♥

Photobucket

Så här säger reglerna:
- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag i min tur vill ge denna awarden till:

Carin - för härliga kort precis i min smak; ögongodis som inspirerar mycket.

Annika - för att pusha henne att blogga lite mer och för att hon ska visa upp fler av sina underbara LOs och kort!

Ellinor - för att hon gör oerhört fina kort och LOs och för att jag gillar att läsa hennes blogg, även om jag är dålig på att lämna spår efter mig. ;)

Muffin - Denna kvinna är helt AMAZING; hon gör kort som är så läckra att jag bara baxnar. Är inte det värt en award så vet inte jag?!!

Rimna - Otroligt duktig scrappare; jag kan bara DRÖMMA om att göra lika snygga LOs som henne!! *avgudar*

3 kommentarer:

  1. Tack!

    Jag ska begrunda och skicka vidare sedan (ska på läkarexamen för en kompis snart, och jag misstänker att hon inte tycker sambons tröja+mysbyxor är lämplig klädsel :) *kram*

    SvaraRadera
  2. Men... vad GLAD jag blir för dina fina ord!

    Att du som är en av mina idoler tycker att jag duktig är helt ofattbart!

    Jag sitter här och rodnar... Tack så mycket!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du söta, rara människa - 1000 tack! Ska fundera lite innan jag skickar vidare. Fantastiskt att få en utmärkelse från en så'n megaduktig superpysslare som du.
    Kram, kram!!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥