tisdag 16 december 2008

Stort tack!

Jag blev grundligt firad och uppvaktad på min födelsedag i fredags - jag fick så många paket och kort att jag blev alldeles överväldigad! Visserligen var många paket väntade, då jag är med i en födelsedagsswapp på pyssel.net, men det stoppade inte där!

På dagen var jag hembjuden till StinaD och hennes lille Jesper på födelsedagsfika - på plats var även Karamell med sin söta Elin. Där fick jag ännu ett paket med en massa godsaker - se bara här:

Stinas blogg

--- en vacker dag ska jag också fota det underbara kort som lillsmilla hade gjort också! Flera goa pysseltjejer var med på presenten - bl.a. DrAnnika, som också skickat en present till mig via Craft Emporium några dagar i förväg! :D Helt galet mycket fina pysselsaker fick jag under dagen!

TACK alla goa girls - ingen nämnd, ingen glömd!!!

Jag ska lägga upp ordentligt med bilder framöver, det lovar jag, men så länge får ni se några bilder på en del av det mumsiga jag fick:

Photobucket
Från min underbare make

Photobucket
Födelsedagsswappen

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Från goa Annika

Så, det var allt jag hade att bjuda på just nu - nu ska jag återgå till lilla smulan som just nu visar STORT intresse för fjärrkontrollerna till tv:n och mediacentret... ;)

1 kommentar:

  1. WOW! Vilken skörd! Och han går inte av för hackor din man!
    När var'e vi skulle träffas och pyssla? *visslar oskyldigt*

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥