torsdag 6 november 2008

Utmanad x 3!

Jag har blivit utmanad av tre tjejer - Imre, Knin och ScräpEmma - så nu måste jag ju få ändan ur och svara på utmaningen! :D

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:
1. Jag var livrädd för att prata inför grupp när jag var yngre, och nu är jag utbildad lärare
2. Jag är riktigt tandläkarrädd
3. Jag shoppar alldeles för mycket pysselsaker
4. Min röst finns med i en av min makes låtar, trots att jag inte har någon sångröst
5. Egentligen är jag oerhört lat, men när jag väl sätter igång med något vill jag ha det KLART innan jag är nöjd - t.ex. kan jag få värsta städrycken ibland.
6. En av mina drömmar är att skriva en roman och få den publicerad
7. Min bror och min bästa väninna är sambos - och bor bara några hundra meter ifrån mig och min man!

Nu tänker jag inte utmana 7 stycken till, då jag misstänker att de flesta redan är utmanade - men läser du detta och inte har blivit utmanad så tycker jag att du också ska svara på dessa frågor! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥