tisdag 18 november 2008

Middag på Murklan

Ikväll har vi varit och ätit kalvstek hos mamma och pappa och Kajsa var världens solstråle HELA kvällen. Hon skrattade när hon busade med alla, hon fnissade när hon blev matad, när hon lekte själv på golvet och till och med när vi hade fått på henne "Teletubbiesoverallen"*) när vi skulle åka hem.

Tyvärr har jag inget pyssel att bjuda på - det jag gjort de senaste dagarna är hemligt på lite olika sätt och vis. ;-) Nu ska jag sätta mig ner och pyssla lite innan det är sovdags, vi får se om det blir något hemligt ikväll också... You never know!


*) "Teletubbiesoverallen" är alltså inte en sån på riktigt, men hon ser ut som en liten Teletubbie när man har stoppat ner henne i den. Jag ska försöka komma ihåg att fota henne i den nån gång... ;D

1 kommentar:

  1. Vill seeee Brottarkajsa i overall!! Prutt nej, har inte fått hem pennorna än. Längtar ju!! :D

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥