onsdag 22 oktober 2008

Svar på frågor

Det poppade upp en del frågor i kommentarerna till mina senaste två inlägg, så jag svarar på dem här:

* De små hjärtan jag har använt på bröllopskortet är från QK, det stämmer.
* De glittriga bokstäverna på samma kort är Making Memories Shimmer Alphas - Schoolhouse
* Linjalstämpeln på magkortet är egentligen två stämplar från ett clearstampset från Prima (lånade av DrAnnika på POG) och det setet heter Crenee no.1, vad jag kan hitta. Finns bl.a. hos Scrapaddicted.

Photobucket
Bild från Prima Marketing

Sådär, det tror jag var alla frågor. :)

6 kommentarer:

  1. Precis som jag misstänkte! Får jag vara lite mer frågvis och undra vilka dies det är du har använt?

    SvaraRadera
  2. Jajemän, det får du! :D

    Det är:
    * Heart mini RS-0400
    * Folk mini RS-0157

    SvaraRadera
  3. *drooling* Jag vill ha stämplarna!!!!

    SvaraRadera
  4. ...De där stämplarna...

    SvaraRadera
  5. Har suttit här en stund och kikat runt på allt fint du har gjort! Och vad mycket härliga alster! Så inspirerande! ♥

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥