lördag 27 september 2008

Nytt utseende

Som ni kanske ser har jag pillat lite med hur bloggen ser ut - tyckte det var trist med en standardmall som jag bara bytte färger på ibland. Nu har jag pillat lite med Photoshop, fast jag inte kan det egentligen, och jag tyckte det blev lite kul ändå. Sen finns det ju många saker man skulle vilja göra, men inte kan än. Vi får väl se, bloggen kanske byter utseende igen framöver, när jag inser vilket nybörjarjobb detta är. ;)

Inget pysslat ikväll, alltså, eftersom jag suttit framför datorn hela kvällen - fast det var en sanning med modifikation. Jag har faktiskt suttit i soffan med David, Mallan och Kajsa också - vi har ätit ost och kex och de två som ska föreställa vuxna i det här hushållet har också fått sig en slurk vin. Eller två. :P

Vi får se om det blir lite pyssel nu, det kliar faktiskt lite i fingrarna.

Gokväll på er!
♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Tycker nya headern är supersnygg. Välldigt häxig! På ett bra sätt
    :-))

    SvaraRadera
  2. Oooh - nästan lite läskigt med ögat som tittar fram! Men snyggt och personligt!! I like it! Men nuförtiden läser jag ju oftast dina (och andras) blogginlägg i min reader så jag missar hur bloggen ser ut "på riktigt"!

    Kram Carolina

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥