tisdag 9 september 2008

MHV, mys och en journaling jar

Idag har jag egentligen inte gjort så himla mycket, jag har varit jättetrött och Kajsa lite smågnällig, vilket resulterat i en rätt pissig dag. Regnet gör ju sitt till också. MEN, när jag kollade posten idag så hade jag fått mitt tredje paket från min hemliga vän den här månaden och jag blev SÅ glad! Eftersom jag inte har visat paket nummer 2 (som kom för någon vecka sen) så har jag fotat all härlighet på en gång:

Photobucket

TUSEN TACK min hemliga vän! :D

Sen har faktiskt Kajsa varit ett litet gostroll mellan varven idag också - passade på att fota henne när hon kikade på mig från sin madrass/lekhörna. Hon ville nog också vara med och modella lite. ;)

Photobucket

Photobucket

...och igår lade jag också sista handen på en beställd journaling burk, som mammas kompis ska ge bort i present.

Photobucket

Photobucket

Sen har jag en till likadan burk beställd från en go tjej - vi har gjort ett litet bytesköp, kan man säga! Hon får burk av mig och jag delbetalar ett av hennes vackra namnsmycken med det. Gå in och kika på hennes sida vettja - uuuunderbara smycken!!!

www.namnsmycken.com

5 kommentarer:

  1. Jaren + boken är verkligen suuuuperfina.

    Å Kajsan är som alltid en söt å rar ärta *smiles*

    SvaraRadera
  2. Tack söta Anna! ♥

    Jag har precis gjort klart en till, ska fota den imorgon innan jag åker in till Sthlm och levererar den till beställaren. :)

    SvaraRadera
  3. Superfin burk och WOW vilken fin bok!! ♥

    SvaraRadera
  4. Söt-kajsa! Känner igen den där röran på lekfilten en sån har vi här också ;-))

    SvaraRadera
  5. Åh vilket underbart journalingjar-kit! Klockorna på boken passar SÅ bra och är helt enkelt.. eh.. KLOCKrent! (Ursäkt amin dåliga humor).
    Dretsnyggt!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥