torsdag 18 september 2008

Glad

Jag har ju talat mig varm för Namnsmycken.com och visat de fina namnbrickor som Amanda gjort till mig - nu finns det även en artikel om henne i på Aftonbladet att läsa! Det är så roligt att se att en "pysselsyster" kan leva på sitt hantverk och att det går så bra för henne! Sånt gör mig glad.

Annat som gör mig glad är att Kajsa verkar vara på bättringsvägen från sin förkylning. Hon var mycket piggare idag jämfört med igår, då vi var på kalas hos min bror som fyllde år. Stackars liten Kajsa bara gnällde och åmade sig - jag vet ju själv hur man kan känna sig med sånt skit i kroppen... Elaka föräldrar släpar iväg med en, när man vill ligga på soffan och vara ämlig. *gosetjejen* Nu håller jag tummarna för att hon sover bra i natt och att hon är än piggare imorgon!

Photobucket
Här sitter hon i vagnen och väntar på att mamma ska lägga ner kameran och börja skjuta på!

Glatt ska jag nu vända mig om och parkera en stund framför pysselbordet. Underbart roliga tävlingar och utmaningar på Brunkullans forum gör mig också glad och inspirerad.

*weeeeeeeeee*

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, man verkligen ser att hon tänker: men hallåååå ska vi gåååå eller!

    SvaraRadera
  2. Men åh, hon är bara för söt, kan du inte ta med henne till POG, jag kan gosa med henne heeeela helgen!! =)
    KRAM Lee

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥