fredag 26 september 2008

Ett nytt kort ikväll

Mamma har beställt ett kort till sin halvsyster, som fyller 40 år den 1 oktober. Såklart ville jag göra det! Det blev dock inte speciellt färgglatt, som jag hade tänkt, men jag tycker det blev rätt glatt ändå. Kanske beror det på Yapples, den hysteriskt glada figuren från Starving Artistamps? ;)

Photobucket

Jag har gjort ett till kort ikväll, än så länge, men det kan jag inte visa upp då det är med i en utmaning på Brunkullans forum. Men sen så.

Nu ska jag fortsätta pyssla lite, medan jag har ångan uppe. *hoooot-hooot*

4 kommentarer:

  1. Hehe - figuren känns märkligt bekant på något vis, har just sett din MCP-film på YouTube! ;o) Är denna gjord med enbart MCP eller PM+MCP? Det var lite svårt att se skillnaden på filmen, tyckte jag.

    Är väldigt sugen på att testa MCP - blir inte polare med PM-pennorna, dock...

    Jättefint kort - och jarå, det är glatt så det förslår! Blir så sugen på doodle factory-stämplarna när jag ser vad andra gör med dem, men såfort jag kommer in i en butik och ska välja åt mig själv, då finns det ju miljarder... och det blir omöjligt. Så jag får väl aldrig tummen ur att bestämma mig för någon och köpa. Jo - om nån har såna på någon mässa, så jag ser dem live. Då KANSKE...!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Den här guben är målad med MCP+PM, det är ju inte så lätt att se när de inte ligger bredvid varann. :D

    Doodle Factory-stämplarna är goa - tycker att de är väldans användbara, både till tokroliga kort, kort till barn osv. Vi får väl se om du köper dig någon så småningom. ;)

    *kram*

    SvaraRadera
  3. åh så fint! =)älskar dom stämplarna! plus också att det stod mitt namn på kortet *hehe*

    kram kristina

    SvaraRadera
  4. Hallon Tettiz... är inne å spanar lite... brukar göra det ;-)
    Du gör verkligen underbara kort.. Å tack för den instruktiva filmen!! Blev så sugen på att åka å tokshoppa stämplar!! Äger inte så många då jag är en LO makare, men blir mer å mer inspirerad å sugen på att göra kort..

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥