tisdag 26 augusti 2008

Utmanad av Anna

Jag plockar upp handsken och tar mig an de frågor man ska svara på:

Man får inte välja mer än EN sak.

1. Klädbutik: KappAhl
2. Inredningsbutik: IKEA
3. Godis: punschpraliner
4. Stad: San Fransisco
5. Dryck: Fidel Castro
6. Musik: Nånting upbeat
7. Tv-serie: Eureka eller Alias
8. Film: The Shawshank Redemption (Nyckeln till frihet)
9. Träning: Tyvärr inte mycket, men i så fall promenader
10. Bakverk: Bakelser (rimmar illa med ovanstående)
11. Kaffe: Nej tack, dricker bara te

Jag utmanar alla som läser detta och som har en blogg att svara på dessa frågor - kommentera gärna så jag vet var jag kan läsa era svar!

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

2 kommentarer:

  1. hejhej tjejen!

    Besök gärna bloggen för Hantverk och Pyssel bloggare. Du loggar in på bloggen och skriver ett inlägg när du har pysslat och vill visa upp det. På så vis får du fler besökare till din blogg och så finns det en samlingsblogg för alla som håller på med hantverk och pyssel. För att se exempel, kika in på www.inredningsbloggar.blogspot.com
    Varmt välkommen!


    www.hantverkochpyssel.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Nu finns mina svar på frågorna i min blog. Kul frågor!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥