tisdag 26 augusti 2008

I love goa pysseltjejer

...som ger mig fina utmärkelser:

Photobucket

Den fina har jag blivit förärad av:
* eleocharis
* Hattifnatt
* tiza67

Photobucket

...och denna har jag fått från min goaste Gulligullan!

TACK tjejer - jag känner mig oerhört stolt och glad! ♥

***

Reglerna för I ♥ your blog är:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

så jag kombinerar båda awardsen och vill skicka vidare till:

* ANNAANNA
* Babsan
* Elin Eldh
* Carolina
* Zarischka
* Leelo
* Salt & Peppar

That's it for today, folks!!

Det här inlägget har jag skrivit på under hela dagen, nu ÄNTLIGEN blev det klart. Kajsa har varit lite uppmärksamhetskrävande idag. ;)

Photobucket

1 kommentar:

  1. TACK smulan!! *pusspånosen*
    Du - himmel vad du var vacker i din bruna klänning! Jag ÄLSKAR fotot där du och Marika skrattar!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥