fredag 11 juli 2008

Tre saker

Jag hittade en utmaning i Elin Eldhs blogg, där jag snokade runt och kollade på bebisbilder och underbara pysselalster. Bestämde mig för att göra den utmaningen! :)

Tre namn jag går under: Jeanette, Tettiz, mamma

Tre saker som skrämmer mig: Att det skulle hända nånting med någon av mina nära och kära, ormar, tandläkare

Tre saker som jag har på mig: riktigt slitna Guinnesstofflor, brunt linne och vita trekvartsbyxor

Tre sanningar: Man lär så länge man har elever, Mitt pyssel är inte bara en hobby längre, det är en besatthet! och En bokälskare går aldrig till sängs ensam (Tror att det är Superteach som haft det lysande citatet på pyssel.net)

Tre saker jag verkligen vill ha: Sommar året om, ett bubbelbadkar, ett långt och friskt liv

Tre bloggare jag utmanar: Carolina, Ellinor och Elina

Nu ska jag masa mig tillbaka till pysselbordet och försöka börja på en LO efter en av Zarahs underbara skisser - kika in i hennes nya inspirationsblogg vettja! Det är därifrån jag fått kvällens inspiration!

Förresten - är ni nyfikna på mina inspiratörsalster så kika in på Mazzarins blogg, där finns nämligen ett par LOs och min dörrskylt uppe!

2 kommentarer:

  1. Hej hej kära kollega! :)
    Vad roligt att du hittat till min blogg o ville köra vidare på min utmaning! Jag kikade i Mazzarinbloggen o det var ju superfina alster du hade gjort! Så fort Sixten låter mig vara lite för mig själv så ska det scrappas, har ju ett inspiratörspaket som ligger o väntar! Vi ses väl i augusti??
    Kram / Elin

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥