torsdag 3 juli 2008

Härlig sommardag

...och vad gör jag? Jo, planerar att sätta mig vid pysselbordet så snart lilla Kajsa har somnat! :D Hur störd är man inte? Igår kväll blev det inget pyssel, bara slutredigering av den senaste pysselfilmen, sen var jag för trött för att starta ett nytt projekt. Klockan var väl lite mycket också. ;)

Börjar i alla fall få lite mer ordning i pysselrummet, även om det är långt ifrån klart. Jag behöver mer förvaringslådor och så behöver jag sortera papper och få någon form av ordning på dem. Sen kanske det börjar likna nåt.

Kanske ska inspireras av min kompis dotter och skriva en att göra-lista för dagen?

( ) packa WGA-paket till Exx och BlueEye
( ) fotografera två LOs till Mazzarin
( ) röja/sortera skräp i hallen och vardagsrummet
( ) sortera mönstrade papper i pysselrummet
( ) bada med Kajsa ♥
( ) pyssla

Så, nu kan dagen börja! :D Ha det gott allihopa, och hoppas att solen skiner på er - för det gör den här i Åkersberga!

1 kommentar:

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥