torsdag 3 juli 2008

Dagens framsteg

Japp, jag har faktiskt gjort lite nytta idag - inte helt enligt min att göra-lista, men jag får väl uppdatera den lite. ;)

Dessutom gjorde Zarischka mig uppmärksam på att jag missat en punkt, så den lägger jag också till:

( x ) packa och posta WGA-paket till Exx och BlueEye OCH |Linda|
( x ) fotografera två LOs till Mazzarin
( x ) maila bilderna till Mazzarin
( ) röja/sortera skräp i hallen och vardagsrummet
( ) sortera mönstrade papper i pysselrummet
( x ) bada med Kajsa ♥
( x ) pyssla
( x ) svara på Zarahs utmaning
( x ) räfsa ris efter klippning av häcken (och nej, det är inte min häck som är så risig) *flin*
( x ) packa två väldigt sena pris från min skissutmaning i cyberpysslet i maj *skäms*

Fortsättning följer, nästa på listan blir nog ett bad med Kajsa, då jag är helt dösvettig efter den där sejouren med räfsan. ;)

Edit: Har uppdaterat lite grann - fortfarande saker kvar att göra, men det som inte hinns med idag, får jag göra imorgon. Räknar i alla fall med att kunna pricka av minst 3 punkter till på listan innan jag går och sover ikväll. ;)

Edit2: Nu har jag uppdaterat igen, och det blir nog så mycket som blir gjort idag. Får fortsätta imorgon med listan. Tänkte gå och göra mig en kopp te nu, sen kanske titta på nåt avsnitt av någon serie med maken. SEN blir det sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥