onsdag 9 april 2008

Pysselstund

Ikväll blev det i alla fall en liten pysselstund efter att Kajsa somnat. Hon var lite knepig att få att somna först, men efter lite mer mat så var det inga problem.

Det jag åstadkom ikväll var ett tackkort som ska skickas iväg till vänner till mamma och pappa - vi fick fina kläder till Kajsa av dem och jag har glömt bort att tacka ordentligt... *skäms* Nu äntligen är kortet gjort, så jag ska bara höra med mamma om adressen. ;)

Photobucket

Nu ska jag skutta i säng, det har blivit alldeles för sena kvällar här för mig och maken. *hopplösa nattugglor är vi allihopa...*

4 kommentarer:

  1. Såå jättefint kort!!
    Djärv men urläcker färgkombination, vännen. Aj lajk it ö låt!

    *PÖSS*

    SvaraRadera
  2. Najseligt kort i ÄKTA tettiz-stil!!
    Riktigt snyggt!!!

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt kort! :)

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥