söndag 6 april 2008

Kajsas första minialbum

När jag och Elsa kom hem igår, efter en synnerligen lyckad shoppingstund på Papprika, så pysslade vi loss så det fanns ingen måtta alls. David fixade mat och tog hand om Kajsa nästan hela tiden, och vi kunde bara gotta oss i allt nytt pyssel!

Min BIA invigdes och här har vi resultatet:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Förstår ni att jag är nöjd?? :D

Minialbumet gjorde jag av glasunderlägg i papp från Panduro - såna som man ska klä och dekorera själv. Funkar ypperligt för ett litet minialbum!

Jag är riktigt nöjd med mitt inköp och det kommer definitivt bli fler små böcker och album - nu när jag har fått kläm på det. Lätt att göra en liten gå-bort-present med små citat eller ordspråk, eller kanske en liten receptbok med favoritdrinkar. Möjligheterna är oändliga och jag bara MÅSTE köpa flera färger på spiralbindningen nu!

Hasta la vista, babes and dudes! :)

18 kommentarer:

  1. Jo, jag förstår att du är nöjd! Det är jättefint! Å huxflux så vet jag vad jag ska göra med de där glasunderläggen som bara ligger och skräpar!
    Kram, Cicci/Trollmor

    SvaraRadera
  2. Vilket gulligt album! Bra idé med glasunderläggen -skall prövas. /Minerva

    SvaraRadera
  3. Åååå, det är helt ljuvligt!!!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  4. Åh så fint!!!:-)

    Jag vill ha min mackapär NU!!!!!

    SvaraRadera
  5. Jättevackert album!
    vilken smart idé med underläggen, precis sånt som jag vill veta (är alldeles för trött i huvuvdet för att koma på det själv ;)

    Kram MalinA

    SvaraRadera
  6. Jeanette, this is a stunning mini album! I know you made it with your BIA too. Wonderful!

    SvaraRadera
  7. snyggt album, extra snyggt med kartonsidor!!!

    SvaraRadera
  8. ÅMAJGAAADD vilket underbart album!!
    *dyrkar hejvilt*

    Du är bästast!

    SvaraRadera
  9. Vilket underbart album! Det känns nästan som att jag med måste ha en bind it all, eller så kanske jag ska försöka få till en bebis först så jag har något att göra album om... *fnissar*

    SvaraRadera
  10. Fantastiskt fint album!!!!
    Har du skrivit "mamma" för hand?

    SvaraRadera
  11. Vilket underbart litet album till Kajsa! Du gör så himla fina saker...helt i min smak!:) Smart att använda glasunderlägg...

    Kram!

    SvaraRadera
  12. VeronicaP: Ja, jag har skrivit "mamma" för hand. :)

    Tack alla goa tjejer för fina komplimanger! Jag blir stolt som en tupp här!! ;)

    SvaraRadera
  13. Din handstil är jättefin måste jag få kommenter då..... :-)

    SvaraRadera
  14. Fin-fint album. Jag är extra kär i framsidan. Gillar färgkombinationen och hur du kombinerat din snygga handstil med alfastickers och stickers.

    SvaraRadera
  15. OH MAJ LÅÅÅÅÅÅÅÅRD vad snyggt!!!! :)

    Och Kajsa är en filurunge! Jag tror hon har att brås på! Jag saknar dig och jag saknar att pyssla vid stora matbordet :)

    Jag rä svårt sugen på en mackapär jag med... har ju sålt massa pysselsaker nu ;)

    *slängpössar&-kramar*

    SvaraRadera
  16. Viklet kanonhärligt album du gjort!!

    SvaraRadera
  17. Aaahhhh! *dånar*

    BIA (och BA också såklart) har kommit i goda händer, ser jag.

    URLÄCKERT, LJUVLIGT - ja sicket UNDERBART litet album du har gjort!

    SvaraRadera
  18. a beautiful book and what sweet photos ;-)

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥