söndag 23 mars 2008

Scrapflyt

Jag har kommit in i världens stim - har scrappat flera layouter på bara några få dagar. :) Det är underbart att jag har lyckats få så pass mycket egen tid och att jag haft ro att verkligen GÖRA något. Men å andra sidan - när många kollar på tv eller gör annat, så sätter jag mig hellre vid pysselbordet.

Här kommer lite från de senaste dagarnas pysslande:

Vill inte sitta själv

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sen har jag en LO som jag gjorde klart igår kväll, men den suger jag på tills imorgon - kan ju inte bomba er sönder och samman på en och samma kväll... ;)

Imorgon kommer Kattis dotter och klipper "ongarna" här hemma (nej, inte Kajsa då) så kanske kan man få en eller annan schysst bild att leka med framöver då.

2 kommentarer:

  1. Morrn!
    Och som vanligt är allt abra så himla fint.
    Jag har inte pärlat på jättelänge. :-(
    Vi ses om några timmar.
    Hug!

    SvaraRadera
  2. Men Mikkis kan ju motivklippa Kajsas hår. En BMW-logga kanske?
    Hjälp, kanske ska klä på mig för snart ska vi ju till er.
    Kram

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥