måndag 8 oktober 2007

Måndag igen

Här sitter jag framför datorn - hemma - fast det är mitt på dagen en vanlig måndag. Anledningen är att tant doktorn tyckte att det var bäst om jag sjukskrev mig och stannade hemma den här veckan. Vi fick nämligen åka in till Danderyd igår kväll (inte akut) för att kolla så att allt var bra med BA (jag drar inte alla detaljerna här), och det verkade inte vara någon fara. Men, för säkerhets skull så får jag alltså vara hemma. Jag mår alltså bra, och BA verkar också må bra - allt visade på normalt - så ni ska inte behöva oroa er! :) Jag gör i princip vad min chef sade åt mig att göra nu: Ligg på soffan och käka praliner! *hehe*

Så, idag så sitter jag och surfar forum, samlar på mig lite pysselidéer och sen ska jag sätta mig i källaren och PISSLA, som kära Hattifnattan säger. Wish you were here to "pissla" with me, darling! :D

Jag lär ju inte ge upp bloggandet i första taget heller, den här veckan, så stay tuned! Mer svammel på g. ;)

2 kommentarer:

  1. Jaaa, jag vill pissla med dig! Kan tyvärr inte ta åt mig äran för det uttrycket - det kommer från den här lilla sötnosen: http://moalara.com/

    Pussåkram på både BA och stativet! ;-)

    SvaraRadera
  2. Glömde säga det: ligga på soffan och käka praliner låter finemangs, jag vill OCKSÅ bli ett stativ! *asg*

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥